En sån lugn dag idag!!!

Idag har det varit rätt så lugnt, jag va på stan ett tag och lillen sov så min mor hade honom då. Idag mådde han mycket bättre så jag går nog ut med han i morron om det inte visar sig att febern är framme. Han har suttit med mig och kollat på tv och lekt och hatt sig som han brukar göra när han inte har feber...

Jag träffade Lollo och hennes älsta son på stan och hade varit på nåt och skulle på nåt jag vet inte vad det va men nåt va det, jag frågade inte för det är inte min sak... Idag va det så kallt ute så jag börjar längta mycket till sommaren för det är varmt och dessa vinterkläder slipper man sätta på Fadi han tycker inte om det och det är han inte ensam om jag tror inte det är många barn och vuxna som gillar att ha vinterkläderna på sig inte jag i allafall, halkigt är det med så man håller på att slå ihjäl sig...

Vad jag ska hitta på i morgon vet jag inte hoppas jag vet det i morgon och jag hoppas jag kan gå ut med Fadi för nu e det inte kul att sitta inne längre..

Det kommer in lite mer bilder snart...

                                                         Ha det!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback