Idag som en vanlig dag fast kallt...

Idag har vi varit på stan nästan hela dan nä inte riktigt vi kom in runt halv 1... Fadi fick sova lite innan vi drog in, det är så jävla kallt ute så jag vill knappt gå ut men  men va gör man. Jag framkallade en rulle idag jag tänkte att jag måste göra det för det finns några rullar i kylskåpet som jag måste framkalla så jag tänkte att jag kunde börja med en rulle denna månad och se om jag kan framkalla en nästa och nästa och nästa osv tills alla jävla rullar är slut fast om jag får en ny rulle när jag framkallat vilket jag alltid får då blir det ju aldrig slut för jag tar upp rullen så fort jag får en ny....

Fadis pappa och hans kusin var här en stund och Fadi kände inte igen sin pappas kusin för han har inte sett honom på ett tag men det gick över efter ett tag så då kunde han till och med sitta i hans knä. Det märktes att Fadi blev glad för att hans pappa kom och Hussein blev glad för att se Fadi...


Imorgon så kommer Fadis kompis och ska sova över till söndag det ska bli kul för Fadi och ha någon att leka med.. Det ska bli kul att min kompis son här imorn..


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback