Inte nu igen!!!! Fan

Idag har Fadi varit feberfri två dagar och i eftermiddagen när vi va hos en kompis Lollo så sa jag till henne att han kändes varm. Han äter inte natt vällingen längre och inte den han brukade äta när han sover lunch heller så det är bara morgon vällingen han har kvar och jag hoppas den varar lite till i allafall ett tag till jag tycker att allt går så jävle fort jag hänger inte riktigt med här...


Fadi kan gå i trappor alldeles själv för när vi skulle till Lollo så gick han ner för våra trappor utan att jag höll i honom och hemma hos Lollo så gick han upp och ner för hennes trappor alldeles själv det tyckte han va skit kul att göra fast jag tycker väl inte det är så himla kul jag blir ju så himla rädd att han ska trilla ner men än så länge har han ju inte gjort det och det är ju tur det...


Jag vet inte om jag orkar höra detta gnäll och pip som han har när han är sjuk nej då föredrar jag helt enkelt min glada lilla son men den glada lillen är inte så mysig som den sjuke som bara vill sitta i knät om mysa men när han är sjuk kan vi ju inte gå ut som vi brukar men jag hoppas att han inte är febrig länge.. Det e inte kul när barn är sjuka..



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback