Sjuklingen

Sjuklingen


Så här såg min lilla Fadi ut för 3 dagar sen när han va sjuk, riktigt så sjuk ser han inte ut nu men snacka om att han bara va frisk 2 dagar och nu sjuk igen jag fattar fan inte va det är han bär på nåt måste det ju bara vara men läkaren sa att det bara var en förkylning och många barn har den så här dags.
Han mår inte så jävla bra här men både min mamma och jag tror det kan vara början till en öron inflammation eftersom han tar sig vid örat nästan hela tiden men läkarn sa att han bara va lite röd i örat..

Min lilla älskling hur mycket ska du stå ut med, mamma älskar dig


Kram

Kommentarer
Postat av: Cilla!

synd om han jue! hoppas att det inte är en öroninflamation, Kul blogg förresten jag har en också. fats på engelska så mina engelska vänner förstå haha ;)

2007-02-19 @ 01:06:15
Postat av: nadyaofreja

stackarn.. sj har freja aldrig vart så sjuk bara lit snorig

2007-02-19 @ 12:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback