Tråkigt!!!!!!!!

Jag har fan inget att göra allt e ju bara fan tråkigt ju.Jag och Fadi va borta hos hans pappa idag en stund, Fadi roligt en stund i allafall och sen började han gnälla han tyckte väll oxå att denna dagen va piss tråkigt. Min kompis förde över lite kort på min son via msn åt mig men snart får jag en egen digitalkamera så då behöver hon inte föra över åt mig mer det känns ganska skönt både för henne och mig tror jag...


Saknar mina kompis där nere på öland men hade jag inte pratat ofta med dom så vete fan hur det hade varit då jag saknar dom som bara den ju men flyttar jag blir Fadis pappa ledsen då får han ju knappt se sin son för jag kan ju inte åka upp varje helg bara för att dom ska träffas aldrig att jag gör så det blir nog att jag stannar här ett tag till.... Några av mina kompisar har ju till och med fått barn jag har inte träffat dom bara sett dom på kort ju och det är ju inte lika kul egenrtligen..


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback