Dagis imorgon

Fy så skönt att Fadi ska till dagis i morgon för nu har jag fått skav sår i mina  små öron gnäll och skrik hela förbannade tiden på honom GAAAAAHHHHHHH va trött jag blir....



Fadi kunde vara snäll och gullig med idag ja särskilt när han låg och mysade med mormor


Mim underbara kille han är just när han vill men det är tur att han ska till dagis för han känner sig så himla rastlös om dagarna när han är sjuk och när Fadi är rastlös så bråkar han bara med mig och då går vi bara varandra på nerverna.. Jag vill inte att vi bråkar men jag vill att han ska lyssna mer på mig och inte bara vara så förbaskat envis och olydig så han är just nu...

Saknar Jenny och hennes underbara barn och det tror jag att Fadi gör med för han frågade mig idag om vi skulle gå till Marlon men jag sa nej lilla vän inte idag för du har inte gått till dagis och den som inte har gått till dagis idag får inte gå ut, han blev ledsen men det kan tyvär inte hjälpas och så är jag själv uppfostrad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback