En sådan tråkig dag idag

Blääääääääää vad tråkigt jag har haft det idag så ni anar inte och vädret har ju inte varit det roligaste att gå ut i det slår ju bara i backen, jag tycker inte att det gör annat i denna stad än att regna och regna och regna ja ni har förstått nu tror jag..
Idag har jag inte gjort så mycket mer än broderat och kollat på tv (Våra bästa år) den verkar suga men jag vill ju veta hur det går och det...
Therese har varit här en stund men det va inte länge eftersom skulle göra en sak inna hennes sambo kom hem från Norge..



När jag hämtade Fadi så gick vi till parken så han fick leka lite, men det va inge kul. Hur fan kan man sitta i en lekplats med hundar dom får ju inte ens vara där det är ju skyltat om det men men det är ju inte mina problem men jag blir så irriterad....



Fadi har ju kul och han bara klättrar och klättrar och busa och busa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback