Första veckan på dagis för Fadi!!

I Måndags Började Fadi dagis igen efter sommarlovet och på kvällen hade han kalas eftersom han fyllde år.. När alla hade gått frågade jag honom om han hade haft en bra födelsedag och han sa att han hade det.
Han har fått:
* En cykel
* Handdunkar
* Kläder
* Leksaker

Fina saker han har fått...


I Tisdags efter jag hämtade Fadi lekte vi med Jenny och barnen och Jennys kompis Lisa. Barnen har så kul när dom leker . Liam och Marlon ska börja på Fadi´s avdelning och det tycker Fadi är kul.. Liam och Marlon känner en på dagis iaf en så länge. Det som är bra med Fadi´s avd på dagis är alla leker med alla och ingen känner sig utanför för alla tar med alla in i leken..

Igår hämtade jag Fadi tidigt för vi skulle iväg och förklarade Lotta för mig att efter sommaren har det blivit två avd istället för fyra så åldern är mellan  2-5 år där Fadi går nu fy så snurrigt det är och dom hade tagit deras skötbord så dom får byta på barnen på golvet öhhh jag fattar ingenting av detta men men Lotta skulle berätta allt det som va nytt på föräldrarmötet som kommer senare framåt.. Kan det bli mer snurrigt?
När jag och Fadi kom hem ringde jag till Jenny och sa att nu är jag hemma ska jag komma bort och så blev det att vi gjorde Fadi tjatade om att leka med Marlon och det är ingen lång väg heller att gå till henne för hon bor ju i samma område som mig tar 2 min och sen är jag där haha när det tar 30 min till vivalla hmmm..

Jenny är en snäll och fin tjej att få lära känna , umgås med och det är kul att våra barn har så kul  när dom leker. fadi tycker om att vara med Marlon och Liam och det märks på honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback