Måndag

Igår va vi först hos Lollo en stund, Suzzi och lilla Adam kom dit en stund med. Aisha kom dit med och ville vara med Fadi och det fick hon.. Det jag tyckte va konstigt med Fadi var att han va så himla gnällig idag, han kändes så varm men jag förstod inte va det va... Fick en påse med kläder av Lollo till Fadi tack så mycket Lollo det va snällt. Det vart kallt på Lollos baksida så vi förflyttade oss in efter ett tag...
Efter en stund gick Suzzi och Adam för han va lite trötter sa hon så det blev bara jag ,Fadi och Aisha kvar men vi va inte kvar så himla länge.
Lollo följde med till centrum för hon skulle handla och vi mötte Abed och Rosie... Aisha tog säällis med oss ner för backen sen rullade hon hem på sina rollerblades.. Hon älskar verkligen Fadi och han henne...



Fadi va hängig och ville ligga bredvid sin farbro och Rosie och jag fick typ inte vara där och jag fick som vanligt inte ta kort på honom, min lilla sur skalle när det gäller att ta fram kameran och ta kort på han... Hussein va inte hemma när vi kom och det va ju som vanligt det *SUCK* men han kom efter ett tag och vi hade ätit för han ville ju inte äta med oss inte menmen han hade varit hos Mohamed och Suzzi och ringt till Libanon men det va bara hans pappa som va hemma men det gick ju bra det med..
Jag satt i soffan i köket och han låg där med huvudet i mitt knä mysigt mysigt mysigt va det... Det regnade så jag fick typ vänta med att gå hem men Fadi hann somna iaf och jag väckte han när vi skulle gå men han ville fortsätta sova.. När vi kom hem tog jag tempen på honom han hade 38.7 så han fick lägga sig på en gång och sova.. *SUCK* jaha då får han vara hemma från dagis imorn då och vila sig...



Idag är Fadi hemma från dagis och det blir en vilodag imorn med men på Onsdag får han gå ..Han mår ju bättre nu ju och det märks han är inte lika varm nu som han va igår och gnällig är han inte lika mycket längre bara lite..Har pratat me Nadya några gånger idag och hon frågar nästan varje gång vi pratar när jag ska flytta ner jag svarar bara ja du det vet jag inte när det blir inte än på många år typ orkar typ inte flytta mer nu en gång till sen inte mer på ett homla bra tag måste ju tänka på Fadi med så det sista gången blir inte så himla långt kommer vara kvar här i baronbackarna nu för jag rycker inte upp Fadi från dagiset igen... Både han och jag har Jenny,Marlon ochLiam här som vi har börjat umgås med och våra barn trivs att leka och vill jag till Lollo eller Suzzi ja jag kan gå men jag tror inte jag kommer flytta dit och Hussein har ju tankar till att flytta in till stan så det blir närmare till jobbet.. Hussein skulle ju ha kommit idag men inte gjorde han det inte hahaha han gör ju typ aldrig som han säger den dära karln ibland blir jag så himla trött på han men jag älskar ju han ändå... ska snart lägga Fadi för natten och själv ska jag sitta och kolla på tv och mamma ville ha datorn... Ikväll bler det en tidig kväll blev så sent igår men jag tror inte jag hittar något bra på tv det har jag inte gjort på över en vecka så jag tror inte jag gör det idag heller....
Har beställt kläder för 740 kr så mamma kommer nog inte bli så himla glad på mig för hon tycker han har kläder men inte fodrade men jag sa till henne att jag hade skickat efter för han behöver det men jag sa aldrig summan till henne... sen vill jag ju inte bara få kläder jag vill köpa till han med och det är väl ändå jag som bestämmer över mina pengar..
Näe nu får jag stoppa här och lämna över datorn till mamma... 

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise Sandberg

VARSÅGOD FINNS MERA KLÄDER OM DU VILL HA TILL DITT VILDDJUR HAHA

2008-09-19 @ 19:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback