Onsdag

Idag va jag och Lollo inne i stan, när jag satt i centrum i Vivalla så kom Jihad gående och då kom jag på att faaaaan jag ska ju fika med Johanna idag satan vad cenil jag börjar blir då haha... Jag köpte kräftor för ja blev så himla sugen på det igår och det höll i sig idag med... Köpte byxor och en tjock tröja till Fadi på cubus...
Innan 13:00 aå  åkte vi hem åt varsitt håll för hag skulle vänta tills min lilla prins slutade dagis och sen gick vi direkt till Lollo igen... va på både ICA Maxi och Lidl, laddade på min mobbe idag så nu slipper jag ringa ifrån min andra lur som är så jävla dyr att ringa ifrån...



Fadi tyckte oxå det va gott med kräftor...
Ska sova nu så jag orkar morgondagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback