Två dagars mardröm!!!!

I Måndags så fick jag sms där det står att jag va stor i käften hmmm det va ju jävla snällt att inte ens ta fram fakta först innan man skickar sms... Jag blir jämt inblandad i saker och ting och få skit för saker man inte ens har gjort Gaaaahhhh vad trött jag blir. Så här jävla mycket skit har det aldrig varit i Borgholm när vi bodde där det va mycket andra saker men inte detta... Ibland så undrar jag varför i helvete flyttade jag hit igen men om jag inte hade flyttade hade jag inte dels haft MIN Fadi som jag har nu... Hussein kom hit en timme innan jag hämtade Fadi på dagis.. Fadi ville inte gå hem när jag kom och det kan jag förstå för dom hade precis kommit ut och då tycker han att jag kommer och förstör för honom men han går ju på dagis mellan 08:00-15:00. Fadi är ett mycket energiskt barn och ibland önskar jag att han kunde ge mig lite energi så jag orkar springa efter honom hela tiden. Men iaf åter till saken jag blev irriterad för det som hände idag och jag är inte den som pratar SKIT om folk och känner mina kompisar mig  väl nog så vet dom det ja eller så får dom ta reda på det då men jag accepterar inte falska anklagelser av någon när jag inte gjort något. När Hussein stod och lagade mat sa jag att han fick ha Fadi en stund för jag va tvungen att reda ut ett missförstånd , han blev lite sur och tyckte att jag skulle skita i det men jag ville inte det för jag ville ha detta utrett och överstökat och jag är inte som Hussein som skiter i allt men han blev sur för jag hamnar alltid i bråk eller skitsnack trubbel och varför jag gör det vet jag fan inte.. Men allt blev bra igen tack vare att jag ville komma och snacka om det..
När Fadi kom hem efter dagis sa han till Hussein att han ville ha en lilla syster och lille bror och nu fick ju Hussein själv höra för han trodde ju inte på mig.


Min älskade lilla prins (Vilddjur), ( Hulligan) han vet nog vad han vill och inte vill och det märks klart och tydligt nog.


Vet inte vad Fadi gör när han är ute på dagis men nästan varje dag kommer han hem och har huvudet fullt med sand och sen när man ska tvätta håret blir han helt galen och jag har sagt att gör inte så du får sand i huvudet..


Igår när jag skulle på möte i Rosta så va det så jävla mycket folk på bussen så dom satte in en till ja den va lika full den och jag fick gå dit istället och mitt upp i alltihopa så började det att regna fan fan fan fan säger jag bara, kom dit lite försent och  såg ut som en dränkt katt ja det va ju kul. Jag sa till hon jag träffade att jag va tvyngen att ta bussen 11:27 ok sa hon bara men det hinner vi men ändå släppte hon mig 12:00 ja det va ju bara att gå hem från Rosta och jag va tvungen hämta Fadi  12:45 för att vara på BVC på 3 års kontroll. han väger 14.5 kg och är 93 lång hmmm det va ju inte mycket han är växt... På vägen hem i regnet bråkar han med mig *SUCK* som om dom två dagarna inte har börjat dårligt för mig varför just jag vad har jag gjort för ont som bara ska få skit och krångliga dagar *SUCK;SUCK OCH DUBBEL SUCK*
Fadi fick ju inte sova för mig på dagis och när jag stod och lagade maten så sprang han bara och gnällde,skrek och grät så jag tryckte in nappen och sa till honom att gå in och vila hos mormor......


...Det visade sig att han slockna istället mera *SUCK*


Lilla gubben min hur ligger du ser ut som du ska trilla ner snart men det gjorde du inte och svår att väcka dig va det med...

Hahaha nu får det vara bra ett tag orkar inte skriva mer nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback