Vilket jävla väder

Idag har man knappt kunnat vara ute för att det har regnat nästan hela dagen. Det har regnat många dagar nu ge oss sol och värmen tillbaka TACK.. Vi skulle ha lekt med Jenny och barnen idag men det blev inte så hon skulle städa och blev inte klar förän vi skulle äta och sen vart det för sent och Fadi har varit så himla tjurig och gråter för det lilla minsta..

Jenny är så snäll och rolig och man har verkligen kul när man är med henne och det är jätte kul att umgås med henne, våra barn har roligt när dom leker. Jag känner inte många här i Örebro det är bara tre som jag umgås med...
Varför det har blivit så vet jag inte, kan jag faktiskt inte svara på det blev bara så, lite tråkigt men vad ska man göra? Det är inte så lätt att vara ny i en stad och skaffa vänner därför har man väl inte många kompisar som man umgås med...

Ska snart lägga Fadi inför natten och mamma vill ha datorn orn en stund för hon är trött hon med.. Imorn ska man ha FAdi hemma från dagis för det är stängt för att dom har studiedag eller vad det heter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback