Vivalla idag

Igår va mamma, Fadi och jag på stan, vi fixade en del saker.. Fadi hade fått ett grattis kort av Ronald Macdonald där det stod att han skulle få en gratis Happymeal så vi bestämde oss för att käka där så han fick den dära Happymealen... När vi skulle köpa ciggen så gick vi in där Alie jobbade och Fadi blev glad att träffa han igen och gav Alie en puss, på hemvägen åkte vi till Lidl och handlade lite och sen begav vi oss hem...

På eftermiddagen gick vi till Jenny och barnen och lekte lite (Lisa va där med).. Det va några flickor där oxå på Jenny´s gård och dom lämnade en massa snacks efter sig och naturligtvis tar Fadi det usch unge vad äckligt men när det gäller det så lyssnar han inte ett stort stycke på mig *SUCK* vad jobbig han är ibland men men han är söt på sitt lilla sätt och vis... Vi gick till centrum och Fadi tog ett tuggummi och stoppa det i munnen och sen la tillbaka den igen men han fick gått ta den och jag betalade men sen fick han ingen klubba heller som han egentligen ville ha så han fick nöja sig med tuggummit.. Jenny, Marlon och lilla Leon följde med en bit och då passade jag på att visa Jenny vilket dagis Liam och Marlon skulle gå och vilken ingång dom skulle gå... I helgen har vi en vilopaus från varandra... Lollo smsade mig och sa att Aisha ville träffa Fadi för hon saknade honom så mycket...


Idag gick jag och Fadi till Vivalla för det va jippo på stora gräsmattan utanför Lollo mellan 10:30 -13:30. När jag kom till Lollo så va Sandra och hennes kille där och killens son.. När dom åkte gick vi till den där plätten där va det en clown som lekte med barnen och barnen blev målade och man blev bjuden på fika...



Så här fin blev min lilla kille (Tigerunge)....
Aisha va där och lekte med Fadi och Fadi blev gätte glad när han fick se henne, han fick följa med henne upp i centrum för det va någon där uppe med mellan 15:00-16:00...
fadi har haft det gätte kul idag och när vi skulle gå hem så busade han med Aisha han ville inte hem och inte ville han sitta i vagnen heller, men jag lovade både Fadi och Aisha att dom skulle få ses imorn...
Ska snart lägga Fadi men han får vara uppe lite till eftersom det är lördag och just nu sitter han snällt och tittar på Saltkråkan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback