MYS

Idag när vi vaknade va Fadi så mysig kramades och mös inte ofta han vill det annars gosar han bara när han är sjuk lite synd tycker jag men ibland när jag kommer hem och inte sett han på hela dagen kan jag få en puss om jag ber om det men det är inte heller så ofta utan det är ju när han vill..


När vi hade bytt blöja satte han på sig tröjan så här hur han kom på det vet jag inte och jag vet inte vem han ska likna heller han sa bara kul och jag tittade på han och sa jasså det är det ..









Ja vi ska ju snart göra oss i ordning för sen ska vi till Lollo så Fadi får leka med Robin och jag får umgås med henne...
Eftersom jag inte har tid i veckan får vi ta allt i helgen kan ju inte bara sitta hemma en hel helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback