Dag 2 på praktiken

Idag när jag skulle gå till bussen ringer Carina mig och frågar när tåget är inne i Hallsberg jag vet inte svarade jag henne eftersom jag har inte åkt hemmifrån än men hon sa att jag skulle sms:a när tåget rullade in i Hallsberg och det gjorde jag . Det tog inte många minuter förän carina va på stationen och jag hoppade in i bilen. Therese va där och hjälpte till medans Carina åkte hem och gick ut med hunden...
Dom här två dagarna tycker jag har gått fort och jag tar beställningar mer och mer dom här dagarna fast Carina hjälper mig med vad det kostar och så men annars tycker jag att det går braoch när jag kan det helt kan hon till och med lämna mig lite själv och så medans hon gör  ärenden och sånna saker.

Fadi är väldigt gnällig när jag kommer hem och det är inte mycket han får träffa mig en halvtimme innan han måste gå och lägga sig och det är då inte mycket ... Jag lämnar han på dagis och mormor hämtar, jag är jätte glad så länge hon kan hjälpa mig och är väldigt tacksam att hon ställer upp så som hon gör men det skulle ju vara bättre om Hussein hade andra arbetstider å han kunde hjälpa till lite med och inte bara min mamma...

Jo min handledare från AF va i Hallberg idag och hon tjatar om att jag ska skaffa cyklar en i Örebro och en i Hallberg va fan ska jag göra det för HALLÅ jag är inte gjord av pengar heller mitt pendlar+kort kostar ju för fasiken 955:- varav 355:- betalar AF ut men 600:- ska jag betala själv och hon tror på dessa  nedrans cyklarna det kan ju hon GLÖMMA jag har ben att gå på och då tänker jag andväda dom med så det så jag ger mig inte...

Jag ska ungås mycket med Fadi i helgen men vad vi ska hitta på vet jag inte hahahaha det märks vad vi gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback