Hemma igen!!!

Igår va vi inne i stan och kollade runt lite, Vera var redan inne och väntade på oss och va lite irriterad men vad kan hjälpas vi försökte ringa två gånger men det va upptaget.. Bosse va ocå med oss på stan.


Här är Rosie och Bosse i väntan av att tunnelbanan ska komoma så vi kan åka in till stan


Bosse och jag när vi satt i tunnelbanan


Rosie och jag när vi satt på bussen in

När vi kom in va min syster jätte sur på oss, på hennes kille ja faktiskt på allt och hon hade ont i foten och gick som en snigel och jag hade fått upp takten och nu måste man ju gå sacka igen...
Vi bestämde att Vera skulle prata med sin kille och reda ut och sen skulle hon komma hem till Rosie innan vi drog till Kista  på bio ... När vi kom hem åkte vi till Willys och handla det vi skulle ha till maten.. När vi hade ätit kom syrran med hennes kille och hans kompis och jag kan ju säga hennes kille är sötare i verkligheten än på kort och trevlig va han även hans kompis va det trevlig alltså...

kommer lite fler bilder som vi tog igår


Rosie och jag och plattan bakom oss


Min syster och jag


Alla tre och fontänen fick vi med bakom oss *LER*


Flummade oss på Lejonet

Det här va det som hände och lite till som vi inte ens tog kort på haha

Vilade lite innan sonen kom hem och han hade haft det kul i helgen som jag hade. Könt att min lilla gullunge har kommit hem och jag ska lägga han snart för imorgon är det en jobbardag igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback