Min första dag på praktiken

Idag klockan 07:00 så dundrade Hussein in, trodde han hade blivit sjuk, han skulle med på utvecklingsamtalet idag klockan 08:00 men det va kul för Fadi att han kom och han blev ju så glad lillkillen.. Carina hämtade mig utanför mig så åkte vi till axfood och handlade och sen till Lidl i Hallsberg vi kunde inte lägga mer i bagageluckan så vi öppnade hennes sidodörr vilket vi inte skulle ha gjort för när hon började köra öppnades sidodörren två gånger så den sista metern fick jag sitta och hålla i hahaha det kändes i armen kan ju lova... Men sen har dagen bara rullat på har tagit emot beställningar och tagit emot och det tycker jag sånt är kul.
Jag ville inte ens sluta idag men jag gjorde det iaf fall...

Imorn är det en ny arbetsdag *LER*

Fick inte träffa min sötis så mycket idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback