Jaja

Postat av: lisa
men du tycker väl ändå han e jobbig och bara skäller på han så vad klagar du för ganska dummt...

Jag tycker inte han är det jämt det är gånger han är snäll och go med men det finns stunder ja som han är jobbig men hallå det är väl alla barn ibland men du ska inte säga att jag bara skäller på han för det gör jag verkligen inte så det kan du ju verkligen inte säga...

Vem är du? känner vi varandra?

Fadi han tror att det går bättre om han gnäller eller att han får göra saker ja bara för att han gnäller han är verkligen bortskämd men det är inte jag som gjort han sån för det är hans pappa och Saytoun släkten som gjort det ..
Visst han kan bråka med meg men vi säger jämt näsr han ska sova godnatt älskar dig syns imorn...

Jag klagar inte jag skäller inte bara på han och jag tycker inte jämt han är jobbig

Man kan inte se allt bara tro men tro kommer man inte särskilt långt med för jag vet sanningen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så nu har jag hittat dig :D hehe jag kan inte svara på sms så du vet! Men vi ses nog hos Jenny snart tror ja :D

2008-09-30 @ 22:40:50
Postat av: lisa

Gjömde fylla i att det va jah som skickade hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback