11:e April och påskafton....




Idag är det påskafton och denna dag blev inte som jag hade tänkt mig, mamma skulle ha kommit idag  men det blev inte så vi blev oense om en sak så då sket vi i att ses... Har tvättat idag med suck men roliga maskiner har vi i tvättstugan iaf när man lagt in tvätten i maskinen och trycker på typ 40C så väger den tvätten jätte skum maskin sån maskin har jag aldrig sett hahaha... Hussein och jag  gjorde god mat iaf och jag fick vara med honom ända fram till 18:00 sen gick han iväg till sin kompis och han kommer väl sen när jag och Fadi sover...

Igår när han kom hem från jobbet så gjorde han choklad över jordgubbar och apelsiner som skulle vara tills idag men vi åt aldrig några efter maten för vi blev så mätta hahaha...

Ska lägga Fadi snart och sen kolla lite på tv tills jag själv vill sova...

Men ha en fortsatt trevlig påskafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback