12:e April och påskdagen....

Nu har Fadi lagt sig för att vila en stund jag förstår mig inte på han idag han är ju inte sig själv sa till mig förut mamma jag vill gå hem nu men lilla vän vi är hemma fick jag säga vet vet inte hur många gånger men nej enligt honom så bor vi inte här fast det gör vi ju.... Han säger hela tiden med han ska hämta ia men henne ska inte vi åka in och möta förrän på Onsdag och det är om tre dagar...

Vera kommer till Örebro på Onsdag och ska sova hos mamma första och sista natten och hos mig och Hussein torsdag-fredag.... Kul saknar min syster som fasiken nu ser ju inte henne så ofta och Fadi han bara väntar och väntar...

Men jag och Fadi ska ut när han har vaknat..

Skriver mer ikväll hej så länge

Kommentarer
Postat av: willma H

hur gammal e din son?

2009-04-12 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback