13 April och annandagpåsk....

Svar till willma H

Min son är snart 4 år...


Igår gick mamma, jag och Fadi till lidl men HA det va stänt så vi fortsatte till Willys och det va öppet han tjatade om att cykla och när vi kom tillbaka från vivalla så gick jag ner i mammas förråd och hämtade han cykel, här kommer det bilder

                                                  


                                                  



mamma och Fadi va ute medans jag gjorde maten


                                                          


                                                                    



När maten va klar och jag skulle ner i vårt förråd med cykeln fick jag se att låset va uppbrutet kul näe vad är det med människor som tycker att det är kul. Det finns inge kul i det tycker jag inte... Ska ringa bovärden imorn och så får vi se hur arg han blir men jag tycker inte detta är så speciellt kul inte för fem ören....

Idag kom mamma och käkade frulle med mig och Fadi och Fadi tjatade på att gå ut och cykla så då klädde vi på oss och jag tog ner cykeln och han började cykla...


                                                                        


                                                                             


                                                                         


                                                                     


                                                           



                                                         


När vi kom in och vi drack kaffe så satte mamma sig vid tv:n  och spela och Fadi börja sparka på sin mormor så jag sa att han skulle gå in på sitt rum och leka och efter ett tag så va det skit tyst så jag gick och kolla så låg min kille och sov så han måste  ha varit trött....

Kommentarer
Postat av: willma H

Okey trevlig ålder men är man inte frstor att nanna middag då? minns min son som är 18 idag slutade när han var dygt 2år!!!!

hoppas ni haft en trevlig påsk kram

2009-04-13 @ 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback