16:e April....



Idag har jag tvättstugan 09:00 men det roligaste är att så fort jag ska tvätta blir jag påhoppad av folk som vill byta tvätttider med mig men jag ska ju ha den tiden jag har och inte bytar jag för jag tar dom tiderna som jag kan när Fadi är på dagis för att annars om han är med så kryper han in i maskinerna för han tycker det är kul men det tycker inte jag och så springer han in i torkskåpet busiga barn...

Ska gå till lidl med mamma och syrran och handla så att jag har lite grejjer i helgen.... Inatt och imorn ska syrran sova här och sista natten hos mamma sen ska vi inte med henne till stationen och vinka av henne för det vill Fadi men sen när man kommit hem så letar han efter henne och när han inte hittar henne så blir han så ledsen lille vännen min...

Fadi väckte Hussein så han gick upp och satte på bompa kanalen men jag gick upp och åt frulle med han hahaha imorn kan man sova ut för Fadi börjar inte dagis förrän 11:30 weeeiii slipper gå upp så tidigt..

Näe nu måste jag dra ner till tvättstugan och hämta resten av min tvätt skriver mer ikväll när Fadi ska sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback