14:e April.....

Postat av : Willma H

Okey trevlig ålder men är man inte frstor att nanna middag då? minns min son som är 18 idag slutade när han var dygt 2år!!!!
hoppas ni haft en trevlig påsk kram

Svar: Nej han är inte för stor för vilan och får han inte vilan så blir han grinig och gråter för ingenting och det tar på både mig och han och igår vad det han själv som gick och la sig jag sa bara till honom att gå in på sitt rum och leka och inte sparka på mormor som satt och spelade... Jag tycker det är bra om han får sova en timme eller två för gör han det så grinar han inte sen.. ja påsken har varit bra och trevlig, hoppas ni har haft det...


Idag gick jag och Fadi upp kl:06.00 för att vi skulle till sjukhuset för att göra en öronmätning på honom eftersom han skriker istället för att prata men det va inge fel på hans öron. Hon sa att det kommer från dagis för att han ska överrösta dom andra så han oxå ska få en talan men tyvärr så kan inte han stänga av utan han fortsätter skrika hemma ungefär så förklarade hon för mig...
Ska lämna Fadi halv tolv idag bara för att vi va tvugna att vara på sjukhuset men han får gå till dagis 09.00 imorn istället och jag ska till Rosta på möte idag med så då får jag en prommenad fram och tillbaka..

Skriver mer ikväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommenterade du min blogg innan?

Postat av: Tessan J

Hej! Nu har jag hittat din blogg! Kul att läsa vad ni gör om dagarna! Tycker inte heller att Fadi är för stor för att vila på dagen, blir man det någonsin i gentkligen? Jag vilar gärna oxå på dagen och jag är vuxen. Är man trött så är man ju! Kram Tessan.

2009-05-25 @ 17:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback