18:e April....

Igår va jag inne på internet och sen kom mamma och syrran och dom va inne dom med men när jag kom hem efter att vi hade varit hos Sophie så funkade inte det fan vad sne jag vart. Ringde mamma som satt vid sin dator en stund och sa att jag kom inte in, hon sa att hon skulle hjälpa mig att koppla in det nya modemet när Hussein hämtade ut det.. jag va så arg att jag och Hussein gjorde smootie och sen gick jag och la mig...

Idag kom mamma lite innan Hussein kom hem med modemet och sen gick han igen efter han hade hämtat det.. Hon kopplade in det och det va bara telefonen som funkade inte internetg SUCK SUCK  och sneare och sneare blev jag, mamma sa att min dator vill ha sin vän rautern så hon gick och hämtade den och när hon hade kopplat in den först och modemet sen så funkar det vilken knasig dator jag har hahaha men nu funkar både telefonen och internet weeeiiiiiii.....

Min syster åker hem im orn så jag ska över en sväng och säga hej då har inte råd att åka buss in och vinka av henne och så vill jag vara hemma när min son kommer hem...

Mamma gick hem nyss hon kollade på en sån cp film med mig och ingen av oss fattade den heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback