25 April....



Idag ska jag och Fadi gå på dop...Vi ska åka med Sophie och  hennes kille istället för att Carina ska åka från Hallsberg och hämta mig...
Ska slå in presenten till Albin snart och vi ska sätta på oss kläder som vi ska ha.... Sen tolv ska vi vara hos Sophie och äta och sen åker vi...
Lite synd att Tess har flyttat bort från stan saknar henne och våra stunder vi satt och fika och prata skit hahaha...


Grattis Jenny som har blivit moster och grattis Jennys syster som blivit mamma

Igår lämnade jag in pappret på dom tapeterna vi vill ha här i våran lägenhet så får vi se nu hur lång tid det tar för Sophies mamma och pappa tog det 7 månader innan dom fick tapeterna hoppas inte det tar sån lång tid, känner mig inte hemma i dessa tapeter vi har nu... Kan inte få upp någon hylla i hallen och ovanför soffan nu och sen ta ner dom och sen upp igen.... Nej Öbo några 7 månader får det inte ta.... Måste klä på oss för Sophie ringde och ville att vi skulle komma om en timme suck vi som skulle vara där tolv tidsplaneringen går snart inte ihop för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback