27 April....



Idag har jag inte gjort så mycket... Fadi kom in och väckte mig när mamma kom va så trött och Hussein (älsklingen) satt ju ändå och tittade på playhouse disney med Fadi och då struntade jag i att gå upp med dom men gick upp när Fadi väckte mig....
Har varit och handla lite och städat på balkongen så nu kan vi sitta där ute och balkongbordet är uppe med....
Måste ta bort lite kontakter på bilddagboken ( dom som inte skriver kommentarer) vill inte ha en massa som bara tittar igenom men inte skriver något ok att dom inte skriver någon gång men dom skriver ju inte bara går in och tittar och sen går.... HAHAHAHAHA ...

Fadi ska sova men gör allt annat istället och jag har sagt till han flera gånger men han vill inte sova säger han och jag förstår inte att han inte är jätte trött...

Ska kolla på tv snart så jag måste dra nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback