28 April....



Säsongsfinal idag



Ja då va det ju tisdag idag då och Fadi åker på fredag igen så i helgen vet inte jag ett dyft vad som händer men jag tror inte jag kommer gå ut iaf känner mig inte så suger på det....
han är ledig på fredag och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på tills dom hämtar honom.... Maten står i ugnen och Fadi han är väldigt livlig ja som alltid då hahaha...

Sanna ta och flytta till Baronbackarna nu så man kan ses ofta efter att vi lämnat barnen på dagis och innan du börjar jobba.. Har haft huvudverk idag så jag känner mig lätt irriterad på allt och alla idag vet inte riktigt varför....
Kan inte trottsen försvinna så han lyssnar på mig istället för att säga nej på vad jag än säger skulle jag säga kom Fadi vi ska ut nej eller om vi ska bada nej eller sova nej allt är nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej....

Sonen är sur och trottsig och karln är sur och tvär hela tiden fast det började ju i lördags efter hans två samtal han hade och jag vet vilka två han pratade med och han berättade ju varför med och vad dom här två hade sagt och jag kan ju säga att den ena har inte sagt allt han och jag pratade om utan en viss del och det gör mig sur.. Det är inte jag som är problemet utan dom gör så att j ag är problemet för allt är ju BARA mitt fel dom gör ju aldrig något, men om ni/du/dom ska säga något överhuvud taget säg då allt eller låt bli att säga något överhuvudtaget i sånna fall... Eller vill ni/du/dom förstöra mellan mig och Hussein? det känns nästan som det.. Ni ska inte bara framföra det jag säger utan framför även det ni/du/dom säger.. Är så himla trött på att han är grinig och sur och att allt ska vara mitt fel... I fortsättningen tänker jag säga vad som sägs till mig...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jobbar du eller vad gör du på dagarna?

2009-04-28 @ 20:43:47
Postat av: Angelica

aha okejj, men vafan jag som vill se fortsättningen snart ju.. hihi e ju så spännande.. ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback