29 April....

Idag gick jag hem till mamma när jag hade lämnat Fadi och drack lite kaffe med henne och hon åt frulle... Sen en sväng till lidl och när vi hade kommit hem till henne sätter hon sig och ringer min moster men hallå först klagar hon på mig att min telefon ringer och vi har inte tid sen sätter hon sig och ringer själv men vi har ju inte tid vi skulle till ica maxi med innan jag skulle hämta Fadi men som tur va hann vi fast hon satte sig i telefonen... Fick en grön matta att ha på balkongen av mamma tack så mycket mamma...
Nej det är inte kul att inte kunna gå till ett jobb så tro inte jag njuter att vara hemma för det gör jag verkligen inte och ska sanningen fram så går jag snart in i väggen så dåligt mår jag av att INTE få jobba....
Har brännt mig av solen idag och vad jag har gått först till lidl sen hem och sen till ica maxi och sen hem pust mycket motion hahaha det är bra det...

Har tagit lite kort idag med, här kommer dom...


Fadi och kompisens hund, första gången hon gör så med Fadi =)


oxå sött så har hon aldrig gjort med honom förut heller men hon vet ju att Fadi är snäll och hon är in te rädd för honom som hon är mot andra barn och det känns bra för mig och Sophie....


Solen har tagit på mig idag känner jag det bränner i ansiktet som tusan.....

Nu sover äntligen Fadi han är i det stadiet att han vill inte sova om kvällarna men det släpper väl snart hoppas jag och två dagar i rad har jag fått väckt han i sin säng han har inte vandrat in till oss peppar peppar ta i träd så kanske han gör det i natt bara för att jag skriver det hahaha skulle inte förvåna mig... Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu det är säkert skit på tv som det brukar vara på onsdagar....

Imorn vet jag iaf vad jag ska göra efter att jag hämtat Fadi på dagis....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback