30 April... Valborgsmässoafton


Åker till Hallberg när jag har hämtat Fadi på dagis...

När jag klädde på Fadi så berättade jag att när jag har hämtat honom från dagis så skulle vi åka buss in till stationen och sen tåget till Hallsberg och det skulle jag ju inte ha gjort för när vi va på väg till centrum så fick han spel och vi skulle åka bussen nu till tåget och hur jag än förklarade för honom så va han sur han va så sur så en gubbe ställde sig och tittade på oss... Hussein ska jobba idag och stället  för att vara hemma så åker vi men vi får det kul hos Carina iaf hahaha....
Hussein ligger på soffan och sover så Fadi måste ha puttat ut Hussein från sängen inatt...

Korten som jag tar kommer inte in förräns i morgon...

Ska fixa lite här hemma sen innan vi åker...

Men ni får ha en trevlig valborg alla som läser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback