5:te April....

Jahopp så va det söndag idag då, har varit uppe ett tag nu men är fortfarande trött. Har varit en sväng hos mamma och sen gick vi hit och hämtade det där skåpet som hon ska ha som va här...
Hussein va inte hemma när jag kom hem för han va i affären och handlade och är väl på väg hem nu tror jag.

Fadi kommer snart hem vet inte om det är 16:00 eller 17:00...

Sanna och Adam kommer sen så Adam får leka med Fadi, Adam hade tydligen gått och ropat tadi idag och det va första gången, har aldrig hört han gå och ropa efter någon förutom mamma och pappa (Babba)..

Imorgon börjar hussein lämna Fadi på dagis, fast jag tycker nog inte om att två dagar i veckan att fadi ska gå 11:30 men men han får ju se sin pappa lite mer dom två dagarna så det ska väl gå..

Saknar min lilla kille nu..

Kom på igår att man kan inte ha både datorn och tv:n på samtidigt för då får tv:n störningar hahaha helt sjukt ju men så är det iaf..

Nä slutar här nu för jag vet inte vad jag ska skriva ska vänta på Hussein och sen ska vi väl gå ner med lite saker i förrådet...

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Börjar ni komma ordning nu så jag kan komma förbi på kaffe? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback