6:e April

Idag vaknade jag klockan åtta av att fadi ville titta tv och det fick han hahaha han började ju inte förän 11:30 idag ju kul för han lillkillen att umgås med pappa och att det är han som lämnar honom varje dag...

ja nu har vi kommit iordning lite väntar bara på att någon liten människa ska komma och intallera våran diskmaskin så man kan använda sig av den med.. Tv och bredband funkar här nu men inte våran hemtelefon jaha det va ju mindre kul om jag får säga det och hur vi än har försökt att få den att funka ja så gör den bara inte det... Säger bara skit skit skit skit skit...

Hussein ja han vet jag inte vart han tog vägen kom hem med persigenner eller vad det stavas och sen försvann han igen jaha det va kul ja hej här är jag ensam i lägenheten och plockar dolar och diskar för hand och snart ska jga väl gå och handla cigg och hämta Fadi sen har jag dock ingen aning om vad jag ska hitta på kanske sätta mig på gården så Fadi kan leka lite innan man måste gå in och göra lite mat, bada och sova...

Sanna och Adam va här en stund igår och bilder kommer

                                                


                                                  


                                               





Bilderna tog jag med mobilcameran så dom är inte så super duper bra men det syns ju iaf...
Försöker få Sanna och Mohamed till att flytta hit till baronbackarna så slipper det va lite långt när man ska gå till varandra och råttor har dom skaffat så nu vill nog inte Hussein gå dit hahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback