7:e April....





När jag hämtade Fadi från dagis såg han ut så här, frågade honom om han hade varit påskkille på dagis och det hade han... Dom hade tydligen haft skattjakt på dagis idag med... Fadi har gjort en blomma ( pyntat påskris) som han har tjatat om att få ta hem men ska få göra det på torsdag tror jag... Enligt dagis fröken har han varit salig för att det är pappa som lämnar  honom och det är kul att höra och han tycker det är kul att hans kompisar får se att han faktiskt oxå har en pappa och inte bara en mamma som lämnar och hämtar hela tiden.... Han har verkligen fått klart för sig att han bor med mamma och pappa nu och inte med mamma och mormor men ibland kan han ju säga mamma jag vill gå hem och när jag säger men Fadi det här är vårt hem och vi bor med pappa så säger han ja jag vet jag skojjar bara mammas gullunge...

Hussein slutar snart och jag ska snart sova är rätt så trött nu...

Har inte gjort så mycket idag förutom varit en stund hos mamma och sen följde hon med oss hem en stund =)..





Hahaha trodde han kunde vara still när jag tog kort men inte då inte ville bara busa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback