8:e April....

Vår hemtele funkar fortfarande inte hur länge ska det behöva ta har en del ställen jag måste ringa till suck säger jag bara....

va inne i stan i dag och lämnade in mitt aktivitetstöd så man får sina pengar denna månad... Tycker det är skumt att Hussein måste godkänna min och Fadi´s flytt till samma adress som honom hel skumt... men iaf det pappret lämnade jag in idag och sen har jag inte gjort så mycket mer förutom att jag varit hos mamma... Hon klagade om att hon inte såg numret som ringer till henne så jag ringde comhem och beställde nummerpresentatör  och sen frågade jag om våran telefon och dom håller på med det felet allt dom bad mig göra har jag redan gjort kan dom bara inte skicka en ny box och vi skicka tillbaka den gamla, dom ville att jag skulle byta telefon ja det har jag med gjort fyra stycken och det funkar ju inte och jag har dragit ut sladden och satte in den igen efter 20 sek men det funkar ju inte heller och dom får mig inte att tro att fyra telefoner är trasiga inte en chans att jag tror det...

Dagis ska på utflykt imorn och jag har fixat fram hans bilkudde så han kunde följa med... Han har till och med fått hem sin blomma han har tjatat om fast blomma är det ju inte det är en glasburk med ris i och så har han pyntat det och för honom är det en blomma så ok då får det va det...

Dom har inte kommit och installerat diskmaskinen än hur länge får man vänta på den då??? allt är ju så mysko tycker jag dom säger mycket men händer det då nej det tycker jag inte sen  nu efter påsk så får vi se hur det blir med dessa tapeter om jag får kolla på några och om det blir något gjort åhhh..

Imorn har jag tvättstugan så får vi se om det funkar nu för sist jag skulle tvätta ja då funkade det ju ingenting allt stod ju bara och blinkade..

Näe nu måste jag sova för nu är jag trött..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Com Hem är fucked up=)

2009-04-09 @ 09:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback