9:e April och skärtorsdag.....

Idag har jag tvättat lite och jag har mer kvar som jag ska ta på lördag.. Hussein lämnade Fadi idag och Fadi har varit på utflykt med dagis och det tyckte han va kul...

Comhem ringde mig idag igen men jag va inte hemma men jag ringde upp dom och då ville dom att jag skulle dra ut sladdarna men hallå det funkar ju ändå inte fast man drar ut sladdarna jag har testat 4 telefoner och ingen kan få mig och tro att det är telefonerna det är fel på ALDRIG nä mamma tog över och fick dom att skicka en ny box till oss och när den kommer ska jag med nöje skicka tillbaka den gamla.. Men varför lyssnar dom inte på mig jag sa ju samma sak som mamma gjorde är det bara för att mamma är äldre än mig vad är det frågan om men det är ju bra att dom skickar en ny iaf...

Mamma och jag va och handlade idag och först lämnade vi hennes kasse hemma hos henne och sen gick vi och hämtade Fadi och sen fortsatte vi hem till mig och Hussein...
Har inte gjort så mycket mer..

Har rätt så ont i ryggen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback