3:dje April....

I Tisdags när Fadi satt och kollade tv och jag va vid datorn messade älskling mig och skrev att doom va på väg sen busvisslade han så jag gick ner till dom och vi gick ner till förådet och allt som skulle ner i mammas förråd kom ner först och sen mitt det som jag skulle ha med mig till vår lägenhet....
Dom som va och hjälpte oss var Alie, Mohamed,Abed, Jihad och Madtras eller vad han heter men alla säger olika namn till honom så han får heta killen med dom olika namnen utav mig hahaha....
När dom kom tillbaka med kärran efter det första lasset så tog dom sakerna från mammas lägenhet och då blev Fadi arg nej det är mitt och ställde sig i vägen så dom inte skulle ta hans saker, mamma och Alie sa men det ska vi köra till ditt nya hem okej dåv han flyttade påå sig men när jag hade satt ut matstolen i trappen sprang han dit och satte sig och den stolen tog dom sist du är dum sa fadi till Hussein, han förstår inte att vi ska bo med pappa nu och inte med mormor längre...

I Onsdag ja inatt fick vi sova hos mamma och Hussein med för det gick inte att sova där man fick ju städa sig in ju och hon som bodde där innan hade inte städat för det hängde skit på dörrarna och föntrena va inte tvättade hmmm men vi får ju installationen på diskmaskinen gratis eftersom mamma och jag fick städa  hahaha ja jag vet inte vad jag ska säga... Vi har sprungit häcken av oss iaf

I Går ja första natten i lägenheten och det ser fan så mycket finare ut nu och man kan sova i sängarna och man kan komma fram fast vi har ju lite kvar innan vi är helt klara... Fan såå  sne jag blev när jag skulle ut på internet hemma när mamma haade gått igår suck det funkar ju inte men det funkade ju i morse ju, hallå vad har ljudet på tv:n tagit vägen nä igår fattade jag ingenting av detta men när älsklingen kom hem efter jobbet hörde jag att han hade fixat ljudet på tv:n

I Dag åker Fadi till Anita i helgen och då ska jag passa på att fixa och dola med det sista, har sorterat kläder och ner i vårat förråd . Ja första natten gick bra för Fadi han sov tills min klocka ringde imorse hahaha jag stängde av och ville somna om för att jag är så jävla trött efter dessa dagar och det värker i hela min kropp men jag klev upp och gjorde frulle till Fadi och mig och när jag hade lämnat fadi på dagis gick jag till mamma och tvättade mina och Fadis kläder som vi har här.. Ska ner snart och hämta tvätten och när mamma är klar med det hon håller på med ska vi gå hem till mig och Hussein och hon ska hjälpa mig med internet igen som krånglar haha

har jag internet ikväll så skriver jag mera men nu måste jag gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback