FORTS.....



Fadi han somnade i bilen till dopet min lilla kille måste ha varit trött



Jag i bilen, dom lyssnar på hårdrock och det är ju inte min musiksmak direkt så jag ägnade mig åt annat

Ja när vi kom fram så vaknade Fadi och ingen fick prata eller röra honom hahaha han måste få vakna först innan man får röra eller prata med honom lite som mig typ tror jag... Han h ade lite myror i baken men sen när prästen frågade om barnen ville komma fram och sitta på mattan och se honom stänka vatten i huvudet på Albin så ville han det och satt hur fint som helst....
Vi åkte med Carina hem för Sophie och hennes kille åkte hem och Fadi ja han ville åka med Carina hans Nanna..
Tyvärr så får jag inte lägga ut bilder på dopet för dom vill inte det och jag respekterar det... Men iaf det va kul att få vara med och Albin har har blivit stor och är väldigt lik pappa Jonas...

Nu sover nog Fadi, han va trött och har varit igång hela dagen men kul har han haft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback