FORTS.....

Ja nu äntligen har jag och haft det en stund nu en stund för mig själv. Jag har varit bland folk hela dagen har hjälpt mamma med att hänga upp en hylla/skåp i hennes rum som hon lånar utav mig för jag vet inte riktigt vad vi skulle ha den så hon fick ha den så länge... Sophie kom över till mamma runt 14:00 och sen har vi varit till 20:00 och då gick jag hem och la sonen som behöver sova för det är dagis imorn...
Vi åkte in till stationen och hämtade min syster och Fadi han vart super glad och hängde och klängde på henne haha som han brukar göra med henne...




Fick hålla i Nikki när vi väntade på bussen och det tyckte han va kul


Lite tråkigt att vänta på en buss bara men annars va Fadi jätte duktig idag


Fadi är en gentleman hjälper moster att dra sin väska...


När jag kom hem ikväll fick jag en liten chock diskmaskinen va inkopplad weeeiiii har bara väntat snart i två veckor på att den ska bli det men idag äntligen hade Peder eller va killen heter fått tummen ur rumpan och gjort det bovärdet bett han om wow nu är det bara och vänta och se när vi får det tapetserat också hahaha... Fadi han säger att han bor inte med mamma och pappa utan han bor med mormor och ja jag vet han måste vänja sig och han har bott med mig och mormor i 2 1/2 år så det tar tid att vänja sig men ändå det är jobbigt för m ig när han nästan gråter varenda dag och vill hem till mormor och sova.....
Näe nu ska jag ladda diskmaskinen och sen ut och ta en rök och sen sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback