FORTS.....

Postat av: Anonym
Kommenterade du min blogg innan?

Svar: Anonym jag kan inte svara varken ja eller nej om du inte skriver ditt namn...


Jaha jag va på öbo kontoret här i baronbackarna och vår bovärd sa direkt när jag kom in ja här ser man dig rätt ofta och skratta och jag skrattade tillbaka och sa ja jag börjar bli stammis hos er nu ju men jag sa till om förådet och frågade varför ingen har kommit och intallerat diskmaskinen än och att hänger man upp lampor i taket och när man ska tända ja då funkar det inte och nya lampor är inte sönder... Suck ska allt jävla skit bara hända mig och Hussein eller vad är det frågan om ...

Fadi va ute och cyklade idag med och kul tycker han det är med vill inte gå in och äta hahaha
Va ute och gick baronbacken runt med Sophie och Nikki medans Fadi cyklade...

Kort kommer fast dom är inte så bra eftersom dom är tagna med mobilen...

                                                                 



                                                                 






Imorn efter dagis ska jag och Fadi åka in till stationen och hämta syrran som kommer weeeiiii vad vi har saknat henne fast hon va här ju på sportlovet och Fadi har gått hela dagen och frågat om vi ska åka in och hämta ia men jag sa att det gör vi imorn... Han ville inte sova så sa jag jag att om han ska orka hämta ia imorn så måste han sova och han somnade efter ett tag.....
Ska till mamma imorn och hjälpa henne och hon har ju hjälpt mig så mycket....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback