11 Augusti...


Grattis mammas kille som blir fyra år idag....

Idag städade jag när Fadi va på dagis och fixa tårtan sen vid två kom Sanna och Adam... H och mamma var redan här..
Adam lekte så snällt i Fadi´s rum men när det va typ en halvtimme kvar blev han lite rastllös...

När jag och Fadi kom hem va maten klar så vi satte oss direkt och åt sen vart det att öppna paket

                                                    



                                                                     



                                                                      


   pappa och Sanna blåser upp hoppborgen som han fick utav pappa idag så när den var uppblåst så kunde barnen hoppa lite i den.....

1,2 å 3

  och blåser ut ljusen.....

Frågade Fadi om han hade haft enn bra födelsedag idag och det hade han haft sa han och det märktes på han att han hade haft det kul och va riktigt stolt över sina presenter..


Nu får ni ha det så bra för jag återkommer när jag har broderat klart doptavlan ...

Kommentarer
Postat av: Andrea

Grattis till Fadi i efterskott!

Förlåt att jag inte skrev innan, hade lite svårt och hitta din sida :(

Postat av: linda

tack så mycket!

Va stor din son har blivit..o så söt :)

2009-08-15 @ 14:10:10
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jaoo det gör det nog, men tack så mycket! Kram på dig :)

2009-08-19 @ 13:59:53
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback