22 Augusti....

Idag har jag inte gjort så mycket bara tagit det lungt, sonen är inte hemma i helgen men hans pappa sover här för att jag inte ska behöva sova ensam fast han är inte här nu....

Igår eller inatt eller vad man ska säga gjorde jag färdigt doptavlan jag har skrivit om förut 
OCH BILDEN KÖMMER HÄR ....



OCH SEN EN ANNAN SOM JAG HADE LAGT PÅ HYLLAN OCH SYTT PÅ LITE DÅ OCH DÅ MEN SOM JAG HADE LITE PÅ OCH GJORDE KLART DEN IDAG...



Så på måndag när Tessa kommer så får hon med sig dom hem jag har ramen till vargen här med som hon oxå får ta med sig hahaha....

Japp det va det det...

Igår kom Rosie hit en stund för killarna ville tydligen vara ensamna haha som vi fattar arabiska då eller öhhh nej inte mycket men lite fattar vi väl men det va kul att hon va här och synd att jag inte träffade henne idag men jag har varit så seg och trött och till och med haft ont i huvudet... men men imorn kommer min lilla kille hem och jag hoppas inte han är sur utan glad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback