25 Augusti....

Igår kom Therese med Albin och hunden Boss dom sov över här inatt för jag och mamma passade lilla Albin medans Tessa va på möte.. Fadi han va lite svartsjuk i början men sen gick det fint men jag säger det jag är inte redo för en bebis till inte nu när Fadi är så mammig som han är...
Albin håller på att få mer tänder så han hade väldigt ont i munnen men annars gick det jätte bra och mamma tack för att du hjälpte mig med det du kunde..

sonens pappa glömde bort att dom skulle vara här och när jag öppnade dörren och höll i Boss så höll han på att trilla ner för trappan så rädd blev han och kutade ner för alla trappor så fort han kunde så snabb har jag aldrig sätt H vara förut, sonen som ville att pappa skulle komma upp igen stog på balkongen och sa men pappa hunden är inte farlig nej sa H vi ses imorn istället... ( lite kul faktiskt om jag får säga det själv) Ringde H senare när Albin sov och Tessa va ute med Boss och då frågade jag om hade glömt att jag hade sagt att dom skulle vara här och detg hade han ju, jag sa det men han är inte farlig han vill bara vara kompis men H tyckte att hunden kunde vara kompis med mig istället och att han va för stor men det sa vi ju att han va...

Idag gick Tessa och Albin och träffa S och jag hade oxå fått följa med men inte min son så då fick det vara för jag känner så här att är inte min son välkommen så är inte jag det heller för han är en del av mig och sånna kompisar kan jag vara utan om dom inte kan träffa mig när sonen är med.. Men jag och mamma tog med Boss på en promenad till Rusta och det nöjde sig vi med, säger bara vilken härlig hund alltså annars är jag livrädd för stora hundar men denna är något speciellt med...

Sen resten av dagen har vi inte gjort så mycket sonen sover nu och jag funderar på att göra detsamma..
Saknar Boss som tusan och längtar tills jag får träffa honom igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback