26 Augusti...

Idag har jag inte gjort så  mycket skulle tvätta idag men eftersom det stog som spö i backen så ändrade jag dag... Fadi han va lite tjurig när vi gick från dagis och hemma grät han för ingenting SUCK säger jag bara...
Han kan säga till mig mamma nu tycker jag inte om dig nähe svarar jag gör inte det då men jag tycker iaf fortfarande om dig och efter bara 5 minuter kommer han och säger jo mamma jag tycker visst om dig då brukar jag fråga honom varför han ens säger att han inte tycker om mig men det vet han inte varför han gör och det håller jag med honom om att det gör han inte han säger bara så när han är arg på mig och inte får som han vill men hans vilja sitter i talltoppen i skogen och den får han hämta när han är 18 år eller 15 men än så länge är det mamma som bestämmer... Han är en kille med mycket trots och mycket humör och det har även dagisfröknarna sagt...

På fredag kommer min syster hit och det ska bli kul att träffa henne igen och sonen saknar sin moster eller rättare sagt han saknar dom han inte ser ofta som moster och farbror men han kan sakna mormor med fast vi ses mycket och vi bor nära varandra...

Imorgon ska jag till lidl och handla och sen till klippet och även handla där med som inte finns på lidl och finns det där så är det billigare på klippet....

Saknar Bossen och tessa och lilla Albin men Tessa pratar jag med nästan varje dag men det är lilla Bossen jag saknar mest...

godnatt nu ska jag gå och sova kudden

Kommentarer
Postat av: Andrea

Nee de e inte så kul! Men ordnar det sig så ordnar det sig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback