29 Augusti...

Idag när jag vaknade va jag väldigt trött men sonen tyckte mamma skulle upp...
mellan mig ovh Fadi...

Fadi- mamma gå upp nu.
Jag- ja jag kommer
Fadi- nej du kommer ju inte upp

så hur trött jag än va så va det ju bara att kliva upp ur sängen.. Satte på tv:n till honom så han fick titta på morgon bompa och jag satte på kaffe till mig och the till honom och gjorde iordning frulle... Han kom ihåg att moster skulle hämta honom och att dom skulle in till stan så efter vi hade ätit frulle började han tjata om när kommer min moster och jag försökte förklara för honom att hans moster kommer så fort hon är klar men det där förstod han inte men hon kom ju till slut och han sa knappt hejdå till mig lilla barnet...

Nu ska jag bara äta eller rättare sagt jag äter medans jag skriver och sen om en stund så ska jag skala 1000g räkor och göra en räksallad som vi ska äta senare ikväll med lite kräftor till mumma...
Familjen firar mig idag istället för imorn eftersom min syster åker imorn...

Så just nu är jag helt ensam och sen kommer mamma, syster och sonen

menmen skriver mer ikväll ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback