4 Augusti...

Idag har jag haft ont i huvudet och det gjorde ju inte saken bättre att det är kvavt ute och flummig känner jag mig ....
Ihelgen har jag mamma och Fadi sätt på alla saltkråke filmerna så jag har härmat lite ifrån vad dom säger typ ähh håll klaffen som lilla Pelle säger till Stina och Tjorven och så fina barn du har som stinas morfar säger öhhh lite jobbigt tycker jag men Fadi han har börjat säger det har pappa sagt när man säger nej till honom....

Nu sover killen fast det tog ett tag för han att somna både igår och idag... Han är så duktig nu att han har börjat säga till dagisfröknarna när han måste gå på toa det gjorde han inte så då kunde det hända lite olyckor om jag inte hade sagt till dom innan att sätta på han en blöja när dom går ut men nu säger han faktiskt till peppar peppar ta i träd säger jag bara och hoppas på att han fortsätter säga till dom och jag berömde honom både igår och idag när jag hämtade han från dagis...

Mammas kille börjar bli stor kille och är väldigt trosig av sig så det heter duga...

Nej nu får det vara bra för idag har fortfarande ont i skallen...

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha söt DÖD mus, mohahahaha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback