6 Augusti.....

Ja vad ska jag säga om idag... en kompis blev sur på mig för att jag inte ställde upp på henne idag ja men va det då så himla mycket som jag ställer upp på henne men men orkar inte bry mig mera och jag har en son att ta hand om det är han som ska gå först och inte alla andra....

När jag och mamma gick till lidl ringde en annan kompis och undrade om jag kunde brodera en doptavka som hon skulle ge till sin mans brors dotter när hon döptes ja visst kan jag det sa jag men det ska vara klar på 2 1/2 vecka hahahaha ojjoj det va konstant jag får sitta med den phu men det ska gå...

Trött på allt så det skriker om det

aya orkar inte ens blogga nu

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tack så mycket! :)

Postat av: Andrea

Tack så mycket! Vet man i alla fall att nån bryr sig..

Kram på dig!

2009-08-09 @ 18:17:12
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback