9 Augusti...

Jag har fått i uppgift att hjälpa en kompis som tycker det är tråkigt att brodera och eftersom jag älskar att brodera så sa jag genast ja visst hjälper jag dig...
I fredags åkte Fadi till Anita och när han hade åkt gick mamma och jag in till stan och köpte tyg och garn till denna doptavla.. Vi kollade på film och sen följde jag med mamma hem och sov hos henne över natten...

Igår firade Anita och hennes familj Fadi eftersom han fyller på tisdag så han fick lite presenter utav dom igår... Han fick en fotboll och en tröja och sen en handuk som dom hade glömt kvar men den kommer med om två veckor.... Igår började jag brodera för jag hade ingen broderi nål hemma hos mamma....

Kommer skriva på tisdag men sen kommer jag vara lite off tills jag får denna doptavla klar ....

Men tills dess får alla som läser min blogg ha det så gätte bra..

Kram till er

Kommentarer
Postat av: Rosie

Du får visa en bild på doptavlan sen när den är klar :)

Postat av: Anonym

tack så mycket :)

2009-08-11 @ 21:46:27
URL: http://shadowstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback