INTE FARLIG VA ??????

Hörde att svininfluensan inte är farlig jasså hur kommer det då sig att 2180 personer är döda av den och varför ska vi få in ett vaccin i svergie som alla ska ta om den inte farlig och det står ju till och med i tidningen...
Jag och H ska ringa vårdcentralen så fort vi får reda på att vaccinet har kommit för jag vill inte dö av den fluensan tack...

Syster och mamma firade mig idag och syster firade Fadi idag oxå och henne med eftersom hon va på Öland när hon fyllde, så vi har ätit både tårta och kräftor och sallad med räkor i så vi blev mätta och gott va det med...


Tårtan som syster gjorde


Detta åt vi och det va mumma


Har haft en bra dag förutom att väntan va lite väl lång men till slut kom dom och paket fick vi F fick en ryggsäck som han verkligen ville ha moster Ia frågade om han ville ha bilar eller annat men nej han ville bara ha ryggsäcken...
Jag fick muggar, väggklocka som ska hängas upp i köket och 200 som hjälp till min resa som jag ska  resa snart...
Har iaf haft en bra dag men min riktiga födelsedag är imorn...


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback