En rätt så kall dag!!!

Ja jag vet inte egentligen vad det är jag ska skriva om.... När jag lämnade Fadi på dagis i morse så va det riktigt jävla kallt ute *SUCK* denna kyla NÄÄÄÄÄÄÄÄ NU VILL JAG HA SOMMAREN för då slipper man ju frysa ihjäl jue....
Hade möte i Rosta i morse så jag gick dit och jag gick hem sen iväg igen efter man fått i sig lunch ja och sen har jag ju hämtat lillkillen på dagis...

Fadi åker bort i helgen och då ska jag vara i vivalla i helgen.... Måste kolla upp min huvudverk snart har haft den ett tag nu....
Pratade men N förut i telefon inte ofta vi pratar med varandra i tele nu mera men vi snackar ju på msn med så det gills väl med ju...
Saknar verkligen N som fan vi har så kul när vi ses och vi kan sitta i timmar i telefonen om vi så ville...

Jag längtar verkligen till april kommer och det måste köpas en hel del till lägenheten som behövs så jag har ju två månader att in för skaffa...

Ska snart lägga Fadi och sen sätta mig framför tv:n....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback