♥ Fadi....♥

.... Han är hemma idag från dagis pga hostan och han sovit dåligt så jag vill ha honom hemma en till två dagar  och sen så åker han ju iväg på fredag så då vill jag att han ska må lite bättre... Mamma och Fadi sitter och tittar på blixten macqeen eller vad det stavas...
Har broderat lite idag medans Fadi sov..
Nu har vi ätit och sitter och dricker kaffe som jag tyckte va starkt men mamma tyckte inte det va så starkt men men det går väl ner det med...
Vecka 14 den 1 April får vi nyckeln till lägenheten och jag längtar  och snart måste man ju börja packa ner lite och sen har man ju en del hos Hussein i vivalla med som ska packas ner... Måste köpa lite saker som fattas men men det fixas sig....

Jenny jag hoppas du kommer hem snart detta är inge kul någon måste  ju få ut den dära gubbjäveln någongång...




Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Jag längtar också hem! & efter er :D

Postat av: Maria

Tack tack:) Allt bra med dig?

2009-02-17 @ 16:51:32
URL: http://designbyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback