Fredag den 13:e

idag och man brukar säga att det för otur med sig men idag känner inte jag någon skillnad.. Har tvättstugan nu melan 12:00-15:00 och jag skojjar inte om jag säger att det är lika kallt inne i tvättstugan som det är ute så då kunde man ju lika gärna ta ut skiten på gården och tvätta ute... Jag fattar inte vart man än fan ta vägen så är det kallt.. NÄE NU FÅR SOMMAREN ta och komma annars fryaer jag ihjäl..

Va inne på stan på ett möte och det börjar rulla framåt och inte bakåt, när jag har hämtat sonen så ska jag och mamma ta honom med oss till macken och köpa pulka som jag har lovat honom och han sa att han ville följa med så då får han göra det och mamma får ta koll på honom medans jag står där så inte han springer framför bilarna för dom kör otäckt fort där borta inge kulit alls...

Snart måste jag eller vi kolla upp kostnaderna om internet och det till lägenheten för gör vi det så får vi ju vänta en vecka när vi har flyttat in HAHAHAHAHA MAMMA JAG KOMMER VARJE DAG OCH SITTER VID DATORN. ÄR DET LUGNT ELLER? hahaha frågade mamma nyss om jag fick det men det kunde jag fet glömma sa hon hahaha fan vad snäll hon är då
Tog lite bilder på Fadi igår för han ville det ( det är inte ofta Fadi vill ta kort men man får ju passa på när han vill annars får man ju bråka med han för att man vill ta kort på honom)

                          

                              

                                

Ja det  va lite bilder som jag fick ta igår inte så fina kanske men man ser ju att det är Fadi och jag hade min gamla skit mobil som jag tog med glömde kameran hemma så vad gör man.....

Näe måste ner i den iskallaste  iskalla tvättstugan och hämta tvätten *SUCK* för denna kyla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback